تازه های اخبار تازه های اخبار

حضور مدیر شعب زنجان در مرکز سامد

پاسخگویی مدیر زنجان در مرکز سامد

حضور مدیر شعب استان در دفتر مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان به منظور پاسخگویی به درخواست ها و شکایات مردمی

به گزارش روابط عمومی زنجان سلمان داشاد مدیر شعب استان، به منظور پاسخگویی به درخواست ها و شکایات مردمی در دفتر مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان حضور یافت.

 این ارتباط غیر حضوری با همراهی کارشناس سامد مدیریت زنجان در راستای تکریم ارباب رجوع از طریق ارتباط مستقیم مردم با مسیولین صورت پذیرفت تا متقاضیان، مشتریان و شاکیان بتوانند بدون واسطه و از طریق خط تلفن 111 استانداری، سامانه الکترونیک ارتباطات مردمی نسبت به طرح مشکلات و دغدغه های خود اقدام نمایند.

این ارتباط مردمی که با هماهنگی دفتر مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان برای صبح روز دوشنبه از ساعت 11.50 الی 13.15 برنامه ریزی و تعیین شده بود، از چند روز قبل با نصب بنر و پوسترهای مربوطه در قالب طرح ارایه شده از سوی استانداری در سطح شهر و شعب تحت پوشش استان به همشهریان عزیز در سطح گسترده اطلاع رسانی گردید.

شایان ذکر است که در این زمان یک و نیم ساعته تعیین شده در کل تعداد چهار نفر از مردم سطح استان زنجان از طریق خط تلفن 111 تماس داشتند که دو نفر از آنان تقاضای افزایش سقف تسهیلات صندوق یکم، یک نفر تقاضای تسهیلات بدون سپرده و یک نفر هم متقاضی اشتغال بکار در بانک را داشت.

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان به منظور عملکرد مناسب بانک، از مدیر شعب استان و کلیه کارکنان ساعی و خدوم بانک مسکن استان زنجان صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

آخرین بروزرسانی 1399/8/10