تازه های اخبار
مشتری مداری از مهمترین اولویت های بانک
نشست روسای شعب تحت پوشش و روسای دوایر مدیریت
مدیر شعب استان در نشست روسای شعب تحت پوشش و روسای دوایر مدیریت که به منظور هم اندیشی و تجزیه و تحلیل آمار و عملکرد شش ماهه اول سال جاری برگزار شد، مشتری مداری و تعامل با مشتریان را یکی از نکات بسیار حایز اهمیت دانست.
به گزارش روابط عمومی زنجان، سلمان داشاد در این نشست با اشاره به اینکه مشتری مداری رابطهی بسیار نزدیکی هم با CRM و مدیریت ارتباط با مشتری دارد، افزود : اگر درک درستی از مشتری مداری به عنوان یک استراتژی نداشته باشیم، نمیتوانیم از همهی ظرفیتهای یک سیستم CRM هم به خوبی استفاده کنیم.
مدیر شعب با اشاره به اینکه مشتری مداری همواره در همه جای دنیا یکی از مهم ترین مسایل می باشد، تصریح کرد : وقتی از مشتری مداری حرف میزنیم؛ مهربانی با مشتری، لبخند زدن به مشتری، پیگیری جدی و سریع درخواستها و نیازهای مشتری، ارایهی خدمات بهتر به مشتری در ذهن ما تداعی میشود.
وی افزود : اینها همان مفاهیمی هستند که معمولاً ما در قالب خدمات مشتریان یا مراقبت از مشتریان یا امور مشتریان میشناسیم و شاید بتوان آنها را مشتری نوازی نامید. لذا هر چقدر تشنگی را بهتر بفهمیم، سیراب بودن را بهتر درک میکنیم و هر چقدر نمونهی رفتارهای غیراستراتژیک را بهتر بشناسیم، درک بهتری از استراتژی خواهیم داشت.
داشاد ادامه داد که مشتری مهمترین ناظر بر فعالیتهای ما هست و او به ما وابسته نیست بلکه ما به او وابسته هستیم و ما با خدمتی که به مشتری ارایه می دهیم به او لطف نمی کنیم، بلکه او از این طریق فرصتی برای ادامه کار به ما می دهد و در حق ما لطف می کند.
سپس مدیر شعب با تاکید بر توجه ویژه به سرمایه ی انسانی ابراز داشت : انتظار مسیولین و مقامات استانی و همچنین اولیای محترم بانک براین است که تمامی کارکنان ساعی با ارتقای دانش بانکی، در هر لحظه و در هر موقعیت ها سازمانی، آمادگی لازم برای پاسخگویی صحیح به مشتریان و ارباب رجوع را داشته باشند.
سیداکبر سیدهاشمی در ادامه، به گاهشمار ایام حزن و اندوه اهل بیت (ع) اشاره کرده و گفت : در دورانی که، زبردست نوازانِ زیردست آزار، اهل بیت مکرم پیامبراکرم (ص) را مورد آزار و شکنجه قرار می دادند، دختر حیدر کرار حضرت زینب کبری (س)، صحنه های ترسیمی و تبیینی دشمنان را با بیانات پر مغز تغییر دادند.
معاون مدیرشعب استان وضعیت کنونی بازارهای پنجگانه را ترسیم و خاطرنشان کرد : آربیتراژ و تبدیل دارایی از یک بازار به بازار دیگر شدید شده و سرمایه ها در حال تحرک و کوچ هستند که در این شرایط خاص، تلاش و همت مضاعف همکاران، قابل تقدیر است.
در پایان صداقت شاکری مسیول دفتر حراست مدیریت شعب استان ضمن تاکید بر موارد امنیتی، حفاظت فیزیکی و کنترل روزانه سامانه های حفاظتی و نظارت تصویری شعب، اظهار داشت : روشهای نهادینه کردن رفتار صحیح با ارباب رجوع و رعایت اصل مشتری مداری و حفظ کرامت انسانی از مهمترین مولفه های بازاریابی و ارایه خدمت به خلق می باشد که نهادینه شدن این موضوع در روح و قلب تمامی کارکنان، ارتقای اهداف عالی بانک را در پی خواهد داشت.