تازه های اخبار تازه های اخبار

بازدید عضو محترم هیات مدیره از چابهار

عضو محترم هیات مدیره جناب آقای آقاملایی از شعب مرکزی چابهار،امام خمینی(ره) چابهار،صالحیار چابهار،صدف چابهار و نیکشهر بازدید نمود و طی نشستی با مسوولین و کارکنان شعب چابهار که به منظور بررسی عملکرد شعب مذکور برگزار گردیده بود، بیان نمود در شرایط رقابتی فعلی اگر بخواهیم در عرصه رقابت باقی بمانیم و اهداف بانک را محقق سازیم باید ضمن تعیین هدف برای کارکنان ،فرهنگ بازاریابی را در شعب نهادینه نموده و از ایستایی و سکون خارج شویم در غیر اینصورت نه تنها موفقیتی حاصل نمی شود بلکه روز به روز عملکرد ضعیف تری از گذشته را به نمایش خواهیم گذاشت.
ایشان افزودند شعب در تجهیز منابع پولی و مالی جدید باید به سوی جذب منابع ارزان قیمت حرکت نمایند و با توجه به اینکه افزایش مشتریان جدید مشمول هزینه های زیادی است باید اولویت را بر جذب منابع ارزان قیمت نهاد ضمن اینکه نباید از جذب سایر منابع نیز غافل شد.آقاملایی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش بسیار مهم تکریم مشتریان در موفقیت یک سازمان ،رضایت مشتری را پیش شرط موفقیت های سازمان برشمرد و اظهار داشت ارزشمندترین دارایی هر سازمان اعتماد و اطمینان مشتریان است بنابرین برای افزایش سهم بازار،مشتری مداری را باید سرلوحه تمام امور خود قرار دهید.وی در ادامه بیان کرد وصول مطالبات یکی ازمهمترین بخش هایی است که شعب باید در تمام ایام به آن توجه خاص داشته باشند و به جدیت پیگیری نمایند زیرا یک پروژه در طرح مسکن مهر ممکن است چندین واحد داشته باشد و پیگیری جهت وصول این تعداد واحد باید از آغاز کار با دقت انجام شود.آقاملایی عنوان نمود وصول مطالبات مسکن روستایی نیز با اهمیت است و اگر با مدیریت مناسب اقدام شود قطعا مطالبات معوق بانک وصول خواهد شد و با توجه به اینکه بانک مسکن ،بانکی خوشنام و همراه با سیاست های دولت و کشور است باید تلاش کنیم این خوشنامی و اعتماد حفظ شود وی اظهار داشت با توجه به تعهدات ما نسبت به طرح مسکن مهر بحث فروش اقساطی طرح مذکور باید با جدیت پیگیری شود.
آخرین بروزرسانی 1395/10/25