تازه های اخبار تازه های اخبار

جلسه رابطین بازاریابی

جلسه کمیته بازاریابی با حضور اعضای کمیته و رابطین شهرستان زاهدان در محل مدیریت شعب استان برگزار گردید .
در این جلسه آقای غفوریان -معاون مدیر شعب استان-با برشمردن آمار و ارقام و تحلیل منابع کشوری و استانی بانک مسکن و سایر بانک ها طی سنوات اخیر وضعیت منابع استان را نامطلوب ارزیابی و عنوان نمود در حالیکه مجموعه بانک مسکن در سال گذشته با ارتقای سهم خود ، میزان ده درصد منابع و رتبه پنجم بانکی را در اختیار دارد متاسفانه استان با کاهش یک درصداز سهم خود همچنان رتبه هشتم شبکه بانکی را در استان دارا می باشد.وی با اشاره به خروج منابع سنگین دانشگاه علوم پزشکی در ابتدای سالجاری،  وجود اینگونه مشتریان را برای بانک دارای فراز و فرود هایی دانست و بر کوشش همه همکاران با تلاشی جهاد گونه جهت جذب منابع پایدار با استفاده از ابزارهای رقابتی چون انواع حساب سپرده سرمایه گذاری ممتاز تاکید نمود و شرایط حال حاضر در خصوص اعلام نرخ سود بانکی را فرصتی مغتنم در جهت این امر برشمرد. وی همچنین با اشاره به عملکرد نامطلوب شعب مرکز استان نسبت به سایر نقاط استان عنوان نمود با عنایت به وجود عواملی چون وجود اقتصادی نسبتا پایدار ،رونق اقتصادی،نسبت بالای شعب مرکز استان ،وجود بیش از 60 درصد منابع استانی و تراکم جمعیتی در مرکز استان، ایفای نقش محوری شعب شهر زاهدان مورد انتظار است .در ادامه وی با پذیرفتن بخشی از موارد مطروحه و انتقادات در خصوص ضعف عملکردی پایانه های فروشگاهی ،به سهم 3 درصدی این پایانه ها در کل کشور اشاره و شرایط را برای کل کشور شرایطی نسبتا یکسان اعلام و بیان نمود این عامل تنها ابزار جذب منابع نمی باشد و درحال حاضر مشتری بالاخص در این استان بدنبال نگاهی متفاوت و تکریم است و لازم است تا با تغییر رویکردی اساسی، تکریم و پاسداشت مشتری را به سبد خدماتی بانک بیافزاییم و نباید از نقش اساسی و تاثیرگذار ویترین بانک که همانا شعب میباشند و بالاخص متصدیان مغفول ماند و همانگونه که همه واقفند همواره نگهداری مشتری از جذب مشتری مهمتر و سودآور تر خواهد بود و امیدوارم که همکاران اعم از صف و ستاد موقعیت حساس امروز را درک و با تلاشی که معمول خواهند داشت شاهد تحقق اهداف مورد نظر اولیای بانک باشیم.
سپس کارشناس بازاریابی ارسال بموقع آمارها  را خواستار شد و عنوان نمود رابطین در هفته حداقل 3 مشتری را مکان یابی نموده و جهت مراجعه و پیگیری های بعدی به مدیریت  اعلام نمایند.درادامه در مورد  موضوعاتی همچون مزیت های حساب ممتاز ،اهمیت تکریم ارباب رجوع بحث و تبادل نظر گردید
آخرین بروزرسانی 1394/4/23