فهرست اخبار فهرست اخبار

گردهمایی معاونین شعب

گردهمایی معاونین شعب با حضور مسیولین مدیریت ومعاونین شعب تابعه به منظور تبیین اصل مشتری مداری در محل مدیریت برگزارگردید.

در این گردهمایی اسداله نداف فهمیده - مدیراستان- با بیان آمارعملکرد مدیریت در سال 90 طی سخنانی تلاش بیشتر همه کارکنان در دستیابی به اهداف بانک در سال جاری  را خواستارشد.

در ادامه جلسه نداف گفت تعهد سازمانی یک نگرش مهم شغلی و سازمانی است که وجود نیروهای انسانی متعهد به سازمان در هر سازمان باعث افزایش چشمگیر عملکرد سازمان، نشاط روحی کارکنان و تجلی بهتر اهداف متعالی سازمان و نیز دستیابی به اهداف فردی خواهد شد بنابراین تعهد به سازمان در کارکنان بانک که در راستای مشتری مداری وجذب منابع گام بر می دارند اهمیت ویژه ای پیدا می کند.

نداف با بیان این مطلب که در دنیای کسب وکار اصلی ترین ویکی از بنیادی ترین گامها در راستای رسیدن به موفقیت، مشتری مداری است واینکه او چه چیزی می خواهد اظهار داشت تحقق اصل رضایت مشتری یا به عبارت دیگر موفقیت در کسب وکار بر اساس اعتقاد و درک سخن ( همیشه حق با مشتری است) و همچنین التزام عملی به اصل مشتری مداری است.

نداف فهمیده اظهار داشت اولین خواسته مشتری احترام است که روسا و معاونین شعب به عنوان مسولین شعبه با اموزش کارکنان وراهنمایی لازم به انها برای تحقق این مهم اهتمام لازم را داشته باشند زیرا مشتریی که با برخوردی مشتاقانه و محترمانه روبه رو شود، درصدد پاسخی مشتاقانه و محترمانه بر خواهد آمد. از این رو فضایی به وجود آوریم که در آن مشتری احساس بیگانگی ننماید.

وی گفت وقتی مشتری را به خاطر عدم براورده کردن خواسته او از خود دور می کنیم، یقیناً برگشت او را به سوی خود با تردید جدی مواجه کرده ایم پس تا آنجایی که امکان دارد باید درخواست های مشتریان خود را پاسخ مثبت داد.

نداف افزود معاونین شعب به عنوان مسولین اجرایی شعب بایستی با اموزش کارکنان زیر مجموعه خود اقدام نموده ودر صورت وجود رفتارهای غیر سازمانی نسبت به اصلاح رفتار وهدایت انها در مسیر تعالی سازمان اقدام نمایند.

 مدیر استان ایجاد روح اعتماد و صداقت در محیط کار را از پارامترهای استوار مشتری مداری دانست وگفت باید به این نکته ایمان بیاوریم که حیات اقتصادی هر سازمانی به رضایت مشتریان وابسته است و بدون حضور مشتری به بن بست می رسیم.

در ادامه جلسه وی با تاکید بر تلاش مضاعف همه کارکنان در راستای جذب منابع ،وصول مطالبات معوق،بانکداری الکترنیک صدور ضمانت نامه خواستار تحقق اهداف بانک در این بخشها شد.

در ادامه با ارایه پیشنهادات ونقطه نظرات حاضرین  جلسه خاتمه یافت.

آخرین بروزرسانی 1394/5/4