فهرست اخبار فهرست اخبار

گردهمایی روسا ومعاونین شعب

همه کارکنان باید با تقویت حس مسیولیت پذیری و تعهد وپاسخگویی درعملکرد خود به منظور تحقق اهداف مورد نظربانک تلاش نمایند

گردهمایی روساومعاونین شعب تابعه مدیریت شعب قزوین با حضور مسیولین مدیریت،روسا،معاونین وپایوران شعب به منظور تاکید برتحقق اهداف تعیین شده وهمچنین تقدیر از شعب برتر در محل سالن همایش مدیریت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری هیبنا دراین گردهمایی سید اصغر حسینی – مدیرشعب استان قزوین –با ارایه گزارشی ازآمار عملکرد مدیریت اظهار داشت  با توجه به ارزیابی عملکرد شعب وشناسایی نقاط قوت وضعف آنها با برنامه ریزی صورت گرفته در تلاش هستیم در جهت بهبود  عملکرد شعب  اقدامات لازم را انجام داده تا بتوانیم تمام اهداف ترسیمی درسال جاری را بر مبنای ریوس اهداف کلان بانک محقق سازیم.

مدیر شعب استان اظهار داشت با توجه به استخراج وارایه نتایج ارزیابی عملکرد بصورت ماهانه به شعب، روسای شعب باید از نتایج این ارزیابی استفاده کنند و اگردر بخشهایی ضعفی مشاهده می کنند با اقدام اصلاحی در جهت رفع آن اقدام نموده تا در پایان سال شاهدعملکرد مطلوبی از شعب باشیم.

مدیراستان با تاکید بر اهمیت آگاهی و اشراف کامل از شاخص های مورد ارزیابی عملکرد توسط  همه کارکنان تصریح کرد همه باید با تقویت حس مسیولیت پذیری و تعهد وپاسخگویی درعملکرد خود به منظور تحقق اهداف مورد نظربانک تلاش نمایند

وی عامل موثر در دستیابی شعب به اهداف ابلاغی را کار جمعی ومشارکت همه کارکنان  در انجام امور بانک دانست وتصریح کرد اگر شعب کارگروهی وتیم سازی را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند  در دستیابی به اهداف خود موفقترخواهند بود.

حسینی یکی از شاخص های مهم در ارزیابی عملکرد را جذب منابع برشمردو خاطر نشان کرد با توجه به اهمیت زیاد این شاخص همه کارکنان باید به این موضوع مهم اهتمام لازم را داشته باشند .

مدیرشعب استان قزوین افزود در بخش بازاریابی همه باید یک بازاریاب باشند ومهمترین ابزارکارکنان دراین زمینه دانش بانکی آنهاست تا با معرفی صحیح  خدمات بانک به مشتریان درجهت حفظ  ویا جذب مشتری جدید اهتمام داشته باشند.

حسینی با اشاره به نقش مذاکره با مشتریان در جهت حفظ منابع وجلوگیری از خروج منابع اظهار داشت از عوامل مهم  وموثر در حفظ منابع  توجه جدی وحساسیت  همه کارکنان شعبه به خروج منابع است واین مطلب باید با مشاوره صحیح به مشتری  تحقق یابد.

وی افزود پاداشهایی به منظور تحقق اهداف در شاخص جذب منابع در نظر گرفته شده است که به صورت روزانه عملکرد شعب رصد و در صورت دستیابی به اهداف مورد نظر به کارکنان پرداخت خواهد شد.

حسینی اظهارداشت یکی دیگر از دغدغه های مهم مسیولین بانک کاهش مطالبات معوق می باشد وهمه ما باید در تحقق اهداف مورد نظر در این بخش با جدیت ومشارکت اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با تشکر از عملکرد کارکنان صف وستاد در بخش وصول مطالبات اظهار داشت در بخش وصول مطالبات شعب عملکرد مطلوبی داشتند به طوری که nplمدیریت از ابتدای سال جاری تا کنون از 6.36 به 6کاهش داشته است وامیدواریم با تلاش بیشتر کارکنان شاهد عملکرد بهتری از شعب باشیم.

مدیرشعب استان قزوین با تاکید برتعیین تکلیف واحد های مسکن مهراظهار داشت بیش از 94 درصد واحدهای مسکن مهر در استان قزوین فروش اقساطی شده اند وامیدواریم با رایزنی های صورت گرفته با اداره کل راه وشهرسازی هرچه سریعترواحدهای باقی مانده نیز فروش اقساطی شود.

وی شاخص های مهم تاثیر گذار در ارتقای در جه شعب را جذب منابع ، اعطای تسهیلات ، وصول مطالبات ، بانکداری الکترونیک برشمرد وتصریح کرد همه شعب باید در شاخص های مورد نظر برنامه ریزی مناسب داشته باشند ودر صورتی که از اهداف خود فاصله دارند هرچه سریعتر با اقدامات اصلاحی در فرصت باقی مانده تا پایان سال،  به اهداف خود برسند.

گفتنی است در ادامه این همایش از شعب برتر ارزیابی عملکرد وکارکنان برتر سنجش اطلاعات شغلی همچنین از روسای دوایر ستاد مدیریت با اهدای لوح تقدیر شد.

 

آخرین بروزرسانی 1398/9/23