همایش بازاریابی

همایش بازاریابی

اسداله نداف فهمیده: حیات بانک با وجود مشتری مفهوم پیدا می کند بنابراین بانک بایستی با تمام امکانات وپتانسیلهای موجود انتظارات مشتریان خود را برآورده سازد
همایش بازاریابی به منظور استفاده از نقطه نظرات وپیشنهادات وانتظارات مشتریان ازبانک مورخ 26/11/89 با حضور مسیولین مدیریت وبرخی از مشتریان هدف وتوانمند در محل سالن اجتماعات آموزش وپرورش برگزار شد
دراین همایش اسداله نداف فهمیده –مدیراستان- طی سخنانی هدف از برگزاری این همایش را استفاده از نقطه نظرات وپیشنهادات مشتریان درجهت طراحی رویکرد جدید وشناسایی نقاط قوت وضعف بانک دانست.
وی افزود حیات بانک با وجود مشتری مفهوم پیدا می کند بنابراین بانک بایستی با تمام امکانات وپتانسیلهای موجود انتظارات مشتریان خود را برآورده سازد.
مدیراستان رعایت منشور اخلاقی وتکریم ارباب رجوع ازسوی کارکنان را یکی از افتخارات بزرگ بانک دانست واظهار داشت همه کارکنان بانک به این مساله واقفند که رضایتمندی مشتریان درعصر کنونی از چه حساسیت ویژه ای برخوردار است.
نداف فهمیده یکی دیگر ازافتخارات بانک را ارایه خدمات به کلیه اقشار جامعه برشمرد وگفت بانک مسکن با سرمایه گذاری منابع سپرده گذاران در جایگاه واقعی خود ارزش افزوده در اقتصاد کشور ایجاد کرده که همین امر زمینه های رشد وتوسعه کشور را فرآهم ساخته است.
وی با اشاره به پروژه مسکن مهرگفت اجرای موفق پروژه مسکن مهر درکشور نیازمند عزم جدی همه مسیولان ومردم است ودولت در این راستا از کلیه توان وپتانسیل کشور برای خانه دار کردن اقشار مختلف مردم استفاده کرده است وبانک مسکن هم به عنوان یک بانک تخصصی که بار اصلی پرداخت تسهیلات این پروژه عظیم را برعهده دارد از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.
مدیر استان افزود بانک مسکن به عنوان بانک عامل درپرداخت تسهیلات مهر درسه بخش مسکن مهر ،بافت فرسوده، وروستایی با تلاش همکاران خدوم خود توانسته است در جهت خانه دار کردن اقشار کم درامد گام بسیار موثری بردارد.
وی با معرفی مزیتهای رقابتی بانک و اشاره به رویکرد بانک در بحث تکریم ارباب رجوع خاطر نشان کرد با تمام توان در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان وجذب منابع مالی آنها حرکت خواهیم کرد.
در ادامه این نشست با برگزاری جلسه پرسش و پاسخ مشتریان هدف، سوالات خود را مطرح وبه بیان دیدگاهها ونقطه نظرات وهمچنین انتظارات خود ازبانک پرداختند.
شایان ذکر است دراین همایش هدایایی به رسم یاد بود به کلیه مشتریان هدف اهدای شد.
آخرین بروزرسانی 1394/5/4