تکریم ارباب رجوع

تکریم ارباب رجوع

نداف فهمیده ا: داشتن چشم انداز و دیدگاه مناسب در حوزه تکریم ارباب رجوع باعث خواهد شد که نسبت به وفادارسازی مشتریان گامهای موثرتری برداریم .

جلسه تکریم ارباب رجوع با حضور اعضای کمیته و روسای شعب راه آهن ،‌آزادگان ، ولیعصر، فردوسی، شهیدبابایی در محل مدیریت برگزار شد.

در این نشست اسداله نداف فهمیده –مدیر استان –طی سخنانی گفت در سال جاری بایستی با تمام تلاش و با یک استراتژی مناسب کاستی های موجود در طرح تکریم مشتریان در سال گذشته را برطرف کنیم و با عملکرد مناسب در سال جاری تصویر ذهنی مناسبی از بانک مسکن در بین اقشار مختلف جامعه به وجود آوریم.

نداف فهمیده افزود داشتن چشم انداز و دیدگاه مناسب در حوزه تکریم ارباب رجوع باعث خواهد شد که نسبت به وفادارسازی مشتریان گامهای موثرتری برداریم .

وی با اشاره به اهمیت بازاریابی و جذب منابع اظهار داشت رمز موفقیت در بازاریابی و جذب منابع در گرو احترام به مشتریان و برآورده ساختن خواسته ها و نیازهای آنها است.

مدیر استان با تاکید بر دوری از تنش و بی حرمتی به مشتریان تصریح کرد همه کارکنان بایستی با رعایت منشور اخلاقی ودستورالعملهای بانک موجبات افزایش رضایتمندی مشتریان را فراهم سازند.

آخرین بروزرسانی 1394/5/4