تازه های اخبار تازه های اخبار

ارزيابي عملكرد شعبه مركزي قزوين

جلسه ارزيابي عملكرد شعبه مركزي قزوين با حضور مسئولان مديريت، برخي ازروساي دواير ورئيس شعبه مركزي قزوين در محل مديريت به منظور بررسي عملكرد اين شعبه برگزارشد.

در اين نشست سيد اصغر حسيني – مدير استان – اظهارداشت روساي شعب با استفاده حداكثري از توانمنديهاي كاركنان زيرمجموعه خود و با برنامه ريزي مناسب واتخاذ راهكارهاي لازم در جهت دستيابي به وضعيت مطلوب كه همان دستيابي به اهداف تعيين شده است تلاش نمايند.

وي با تاكيد بر شناسايي توانمنديهاي كاركنان واستفاده بهينه از اين توانمنديها خاطر نشان كرد با توجه به  وجود كاركنان جوان وباانگيزه وظرفيتهاي موجود دراستان بايد با استفاده بهينه از اين ظرفيتها وعزم واراده جدي نسبت به افزايش سهم بازاراقدام نمائيم.

حسيني بابيان نكاتي پيرامون اثرات بازاريابي موثر در شعب ونقش  روساي شعب در هدايت آن اظهار داشت  رفتار ما بايد به گونه اي باشد كه ضمن رصد عملكرد رقباي خود ،از روزمرگي وسكون دوري نموده و همواره تلاش نمائيم به سمت وضعيت مطلوب حركت نمائيم.

وی ضمن اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع و تاثیر رضایت مندی مشتريان در عرصه رقابت بين بانكها تصريح كرد مشتری رکن اصلی موفقیت در بانک به شمار می رود و رشد و ارتقای بانک در سایه توجه جدي به  رضایت آحاد جامعه از بانک به دست خواهد آمد.

مديرشعب استان قزوين علاوه بر ارایه رهنمودها و توصیه‌های لازم به‌خصوص پیگیری مستمر مطالبات معوق غیرجاری، با تأکید بر بازاریابی مصارف با لحاظ بهداشت اعتباری بر جذب منابع ارزان‌قیمت تاکید کرد.

عيسي قليچ خاني معاون اجرائي مديريت نيز در اين نشست يكي ازعوامل موثر در جهت افزايش رضايتمندي مشتريان را، مشاوره صحيح، برآورده ساختن نيازها ي مشتريان برشمرد وتصريح كرد نبايد با عملكرد اشتباه رابطه بانك ومشتري دچار خدشه شودوبايد نهايت تلاش خود را براي  حفظ ونگهداري مشتريان انجام دهيم.

وي با تاكيد بر افزايش رضايتمندي مشتريان اظهارداشت هزينه دستيابي به يك مشتري جديد بسيار بيشتر از حفظ مشتريان قديمي است و با توجه به اينكه يك مشتري ناراضي ،نارضايتي خود را به  چندين نفر ديگر اعلام مي دارد منجر به خنثي شدن مزيتهاي رقابتي بانك مي شود بنابراين نبايد عملكرد ما به گونه اي باشد تا موجب نارضايتي مشتريان گردد.

ابوالفضل كفشدوزي معاون مالي وفناوري مديريت نيز در اين نشست ضمن تاكيد برتلاش شعب جهت تحقق اهداف در شاخص هاي ارزيابي عملكرد  با بیان ضرورت کاهش مراجعات حضوری مشتريان به شعب ، تصريح كرد شرایط برای ارائه خدمات بانکی مطابق با دستورالعمل های بانک مرکزی در بانک مسکن فرآهم شده است وهمه كاركنان بايد سعي كنند با اشاعه فرهنگ استفاده از خدمات بانكداري الكترونيك در بين مشتريان ، از شلوغي شعب جلوگيري نمايند.

آخرین بروزرسانی 1399/10/27