تازه های اخبار تازه های اخبار

آیین تکریم و معارفه رییس شعبه مرکزی بابل

با حضور مصطفی تقوی مدیر شعب استان ، خلیل مظفری همکار بازنشسته و از مدیران اسبق بانک در استان ،مسیولین مدیریت ، روسای شعب شهرستان بابل ،کارکنان شعبه مرکزی بابل و جمعی از مشتریان ویژه، آیین تکریم و معارفه احمد محمدی رییس سابق و سید جواد حسینی پور رییس جدید شعبه مرکزی بابل در محل شعبه برگزار شد.

مصطفی تقوی مدیر شعب استان  ضمن تبریک دهه مبارک فجر و گزارشی از عملکرد شعبه دربخشی از سخنان خود  افزود :شعبه مرکزی بابل اولین شعبه بانک مسکن در استان مازندران با قدمت 60ساله از شعب قدیمی بانک بوده  و عملکرد کارکنان شعبه مرکزی باید در خور جایگاه این شعبه باشد و حفظ جایگاه ویژه آن وظیفه همه کارکنان آن بوده تا با تصمیمات و راهکارهای صحیح و مناسب و استفاده از ظرفیتهای موجود و هم گامی و همسویی بهترین خدمت را به مشتریان عرضه نموده تا شان و جایگاه ویژه شعبه حفظ گردد .

مدیر شعب مازندران ادامه داد : اهمیت و صلابت شعبه مرکزی در هر شهربه قدری بالاست که همه کارکنان باید در راستای اهداف آن تلاش نمایند و شعبه با داشتن کارکنان متعهد و با همکاری و همفکری و ارایه خدمات بهینه می تواند الگویی برای دیگر شعب بوده و موجبات ارتقای جایگاه آن را فراهم سازند .

 تقوی با بیان اینکه حساسیت وتوجه کافی به انتصابات در این شعبه از دلایل موفقیت آن بوده، ادامه داد: تغییر و تحول دوره ای و تزریق انرژی بر پیکره بانک امری اجتناب ناپذیر بوده و در این خصوص نقش رییس شعبه یه عنوان نقش اصلی و محوری در  نحوه برخورد و توجیه کارکنان با مشتریان تاثیر به­سزایی در جذب و نگهداشت مشتریان و همچنین حفظ و ارتقای منابع مالی بانک دارد و در شرایط رقابتی فعلی بانکهایی موفق هستند که بتوانند ارزش های بیشتری برای مشتریان خلق و خدمات متنوع تری به مشتریان ارایه نمایند.

مدیر شعب مازندران در ادامه با اشاره به تمرکز بر مشتریان موجود ، بازاریابی درون شعبه ای و کم هزینه بودن آنان افزود:در حوزه جذب منابع  باید طول موج  مشتریان خود را شناسایی نموده و متناسب با آن به ایشان خدمت ارایه نماییم و البته در این خصوص بازاریابی برون شعبه ای هم فراموش نگردد و حتماً محصولات و خدمات بانک جهت مشتریان جدید عرضه گرددچرا که پشتوانه همه فعالیت های ما تخصصی و دولتی بودن بانک بوده که ریال سپرده های  مشتریان را دولت تضمین میکند و به عنوان یک اصل و ابزار در بازاریابی و مشتریان باید استفاده گردد.

مدیر شعب استان در بخش دیگر از سخنان خود ضمن تقدیر از تلاش و عملکرد مثبت  احمد محمدی رییس سابق شعبه و آرزوی توفیق برای حسینی پور درسمت رییس جدید شعبه از این دو به عنوان یکی از رؤسای موفق شعب یاد نمود و ابراز امیدواری کرد که با استفاده از تجربیات قبلی در جایگاه جدید نیز موفق عمل خواهند نمود .

در بخش دیگر از مراسم احمد محمدی رییس سابق شعبه مرکزی بابل از اعتماد مشتریان ، همکاری کارکنان شعبه مرکزی بابل و حمایت ستاد مدیریت به دلیل همراهی وی در دوران تصدی ریاست خود قدردانی نمود .

سید جواد حسینی پور رییس شعبه مرکزی بابل نیز ضمن تقدیر ازاعتماد مدیریت بیان داشت : هدف اصلی ما رضایت مشتریان وارایه خدمات بهینه است و همه کارکنان در راستای این اهداف باید مشارکت و تلاش کنند و با برنامه ریزی منسجم و تلاش فراگیر و البته با  حمایت ستاد مدیریت جایگاه شعبه را بیش از پیش ارتقای بخشند.

 

شایان ذکر است در پایان مراسم حکم سید جواد حسینی پور که پیش از این سمت ریاست  شعبه مرکزی بابلسر را عهده دار بوده ، به عنوان رییس شعبه مرکزی بابل قرایت و از زحمات احمد محمدی رییس سابق شعبه تقدیر گردید .

آخرین بروزرسانی 1398/11/21