ابراهیم برزگر رییس شعبه رویان: ایجاد حس همکاری و همدلی توام با تکریم مشتریان شعبه رویان از شعب موفق استان به شمار می رود که در نهمین دوره ارزیابی عملکرد توانست رتبه اول کشور را به خود اختصاص دهد و در سال جاری نیز با تلاش رییس و کارکنانش توانست در یازدهمین دوره ارزیابی عملکرد منتهی به شهریورماه 1398،کارنامه ای ممتاز از خود به جای گذارد و رتبه اول کشور را به خود اختصاص دهد. ابراهیم برزگر رییس شعبه رویان که سکان هدایت و راهبری شعبه را به عهده دارد دلایل موفقیت این شعبه را در کسب رتبه اول کشور در یازدهمین دوره ارزیابی عملکرد منتهی به شش ماهه اول سال 98 این طور بیان نمود که : شرط اصلی موفقیت یک شعبه در دستیابی به اهداف تعیین شده، مدیریت و برنامه ریزی است. بنابراین با توجه به اهدافی که در ابتدای هر سال به مجموعه بانک اعلام می شود؛ برای اینکه بتوانیم در همه زمینه ها توفیق داشته باشیم باید با مشارکت و همفکری همکاران برنامه ریزی کرده و راه های دستیابی به این اهداف را تعیین کرد. لذا با تیم سازی و با مذاکرات متعدد و وقت گذاری برای مشتریان و ارایه انواع خدمات و محصولات بانک و با حسن نیت خود و بانک را برای مشتریان بالقوه تعریف نموده و مشتریان با توجه به شناختی که از خوش نامی بانک داشته ما را امین خود دانسته و اقدام به انتقال منابع به بانک کردند. برزگر در ادامه با اشاره به تحقق هدف 195درصدی جذب منابع درسال جاری اظهار نمود: شناساندن بانک وهمکاران به شهروندان و همچنین جذب سپرده گذاران نیازمند تکریم مشتریان می باشدوگرنه ارایه و معرفی خدمات در اکثربانکها نسبتاً یکسان است. اشراف به دستورالعملها و بخشنامه های بانک ازشاخصهای بارزدراعتلای بانک وهمکاران است. لذابرنامه ریزی مدون همراه بانظارت ونیز بهره مندی ازراهنمایی هاوپیگیری های مجدانه مدیریت ومسیولین محترم حوزه که بسیاردلسوزانه ومجدانه مارادرامرخدمت رسانی به مردم وکسب موفقیت راهنمایی نموده ونیز بازاریابی های متناوب درون وبرون شعبه ای ،ازدلایل موفقیت بوده است. برزگر با تاکید بر نقش موثر همکاران و حمایت ستاد مدیریت وحوزه در کسب موفقیت شعبه رویان افزود: طبعاً مهمترین سرمایه هر سازمانی را نیروی انسانی آن تشکیل میدهد لذا باید در حد امکان تلاش نمود فضایی راایجاد کرد که نیروی انسانی بیشترین بهرهوری را داشته باشد و لازمه بالا بردن میزان بهرهوری نیروی انسانی ایجاد فضایی امن و انسانی در محیط کار است که همیشه سعی کرده ایم همکاران در شعبه احساس امنیت و آرامش داشته باشند که دراین صورت میزان علاقه مندی و دلسوزی آنها به کارشان افزایش پیدا میکند. رییس شعبه رویان در خصوص نحوه تعامل با کارکنان برای پیشبرد اهداف شعبه افزود:برای پیشبرد اهداف شعبه توسط همکاران ،تکریم همه مشتریان و جذب منابع به صورتی بوده که بیشترین توان خود را صرف این امور می کنند و تماس مداوم با مشتریان ارزنده و ویژه به جهت تسریع به موقع در انجام امور آنان به نحوی که به محض ورود این قبیل مشتریان باید از رییس شعبه تا پیشخدمت، جویای انجام کار و مشکلات آنان باشند و از سوی دیگر برگزاری جلسات مستمر توام با آموزش لازم همراه با صداقت و همدلی که در نهایت پیشبرد اهداف شعبه و بانک را به دنبال خواهد داشت. علیرضا گودرزیان رییس شعبه طالب آملی آمل: لزوم معرفی مزایای رقابتی بانک مسکن به مشتریان شعبه طالب آملی آمل یکی از شعب موفق مدیریت مازندران بوده که با تلاش پیگیر رییس و کارکنان توانست در یازدهمین دوره مجمع ارزیابی عملکرد رتبه 47 کشور را کسب نماید و عملکرد درخشانی از خود به جای بگذارد .علیرضا گودرزیان رییس این شعبه توانست با هدایت مناسب کارکنان، نتایج مناسبی از این همدلی را به دست بیاورد. گودرزیان با اشاره به دلایل موفقیت این شعبه در سال جاری گفت: کسب هر موفقیتی نتیجه یک برنامه ریزی مدون و نظارت و پیگیری است. در سال جاری با مشارکت و همفکری و تلاش یکپارچه کلیه همکاران و حمایت و پیگیری مدیریت استان در جهت شناسایی بازارهای هدف و مراجعه حضوری به سازمانها و شرکتها و معرفی مزایای انواع حسابهای بانک و همچنین بازاریابی داخلی شعبه توانستیم ضمن تحقق اهداف تعیین شده به این موفقیت دست یابیم. رییس شعبه طالب آملی در خصوص راهکارهایی که می تواند باعث موفقیت هر شعبه ای شود، عنوان کرد: برای اینکه بتوانیم حضوری فعال تر در بازارهای رقابتی کنونی داشته باشیم و سایر رقبا از ما سبقت نگیرند لازم است ضمن رفع موانع و مشکلات سیستمی و کاهش سامانه های موجود و یکپارچه کردن عملیات روزانه بانک و تسریع در ارایه خدمات مطلوبتر و شایسته موجبات رضایت مندی مشتریان و عملی کردن انتظارات و جذب مشتریان جدید و خصوصا حفظ و نگهداری مشتریان قدیمی را فراهم آوریم چرا که حفظ موفقیت از کسب آن سخت تر است و از طرفی بتوانیم از تمام مزایای رقابتی بانک که ناشناخته باقی مانده به نحو مطلوب استفاده و بر تقویت حسابهای صفر درصدی و جذب منابع ارزان قیمت به ویژه حساب جاری و ارایه خدمات کارمزد محور کوشا باشیم. گودرزیان با اشاره به تحقق هدف 122درصدی جذب منابع درسال جاری و تاکید بر نقش موثر کارکنان در کسب موفقیت شعبه طالب آملی اظهار نمود: به طور حتم همکاری و همدلی تمامی کارکنان شعبه در موفقیت و جذب منابع بسیار موثر و ارزنده بوده و این موفقیت از تلاش جمعی و یکپارچه تمام کارکنان متعهد و متعصب شعبه حاصل شده که قابل تقدیر و ستایش است به همین دلیل بر خود لازم می دانم از تلاش صمیمانه آنها تشکر و قدردانی کنم. این عملکرد خوب پرسنل شعبه است که مشتریان را نسبت به بانک وفادار و متعهد می کند . |