تازه های اخبار
از بازاریابان برتر مازندران در طرح تشویقی اوج تقدیر شد
مدیر شعب استان ضمن تشریح سیاستهای بانک در حوزه جذب منابع اظهار نمود : باید با بهره گیری از روش های مناسب در امر بازاریابی همراه با اعتقاد عمیق به اصل توسعه بازارهدف و ارایه خدمات بهینه به مشتریان حرکت کرد و رابطان بازاریابی باید بر اساس نیاز مشتریان و با تکیه بر خلاقیت و نوآوری ضمن همفکری با ستاد مدیریت ، نسبت به عرضه و معرفی محصولات بانک اقدام نمایند .
مدیر شعب استان با بیان اینکه نوع برخورد،وضعیت ظاهری همراه با موقعیت شناسی و برخورداری از دانش کاری در زمره موضوعات مهم مقوله بازاریابی قلمداد شده افزود:یک بازاریاب باید ضمن داشتن دور اندیشی لازم ،روشهای مختلف بازاریابی را بکار گیرد و در این خصوص با ایجاد پل ارتباطی بین مدیریت وشعبه و انعکاس مسایل وارایه پیشنهادهای کاربردی بازاریابی جدید را در دستور کار قرار دهد.
تقوی در ادامه با اشاره به طرح تشویقی اوج افزود : در راستای تحقق اهداف در حوزه جذب منابع ، کمیته بازاریابی مدیریت ، نسبت به برقراری طرح تشویقی اوج در شش ماهه اول سال جاری اقدام نموده است تا ضمن قدردانی ازتلاش کارکنان ، در جهت تحقق اهداف ابلاغی اقدام نماییم .
مدیر شعب مازندران ادامه داد: از تمامی رابطان بازاریابی انتظار می رود به عنوان پیشروان تجهیز منابع با پرستاری از مشتریان کلیدی و تاثیرگذاری و شناخت وارتباط با ظرفیتهای جدید نسبت به جذب منابع و افزایش سهم بازار تلاش نمایند .
شایان ذکر است در این همایش از نفرات برتر بازاریابی در طرح تشویقی اوج تقدیر بعمل آمد .