تازه های اخبار تازه های اخبار

قدردانی مدیریت شعب اصفهان از مشتری هدف شعبه فردوسی

مدیریت استان اصفهان طی اقدامی خودجوش ، با حضور در دفتر کار علی محمد رجالی و اهدای لوح تقدیر و تابلو فرش از وی بعنوان یکی از مشتریان برتر و هدف این مدیریت قدردانی وتجلیل نمود
مدیریت استان اصفهان طی اقدامی خودجوش ، با حضور در دفتر کار علی محمد رجالی و اهدای لوح تقدیر و تابلو فرش از وی بعنوان یکی از مشتریان برتر و هدف این مدیریت قدردانی وتجلیل نمود

به گزارش روابط عمومی اصفهان درهمین زمینه مدیراصفهان اینگونه فعالیتها را در راستای گسترش تعاملات بانک با مشتریان مؤثرخواند و افزود : در بازار رقابتی امروز ،مشتریان خاص تاثیر بسزائی در تغییرات  منابع و نیز ورود و خروج  سایر مشتریان و معرفی برند بانک دارند.

وی با بیان این مطلب که مهمترین وظیفه کارکنان شعبه مشتری مداری است، افزود: همکاران شعبه با تکریم مشتریان و مشتری مداری می توانند زمینه های همفکری و ارتباط بیشتر را با مشتریان خاص فراهم نمایند که این خود ضمن تحکیم وگسترش روابط بانک با اینگونه مشتریان باعث بهبود خدمات و رضایتمندی سایر مشتریان  خواهد شد.

 کریمی سپس با تقدیر از رجالی به سبب همکاری با بانک مسکن از آمادگی بانک جهت ارائه خدمات و افزایش سطح تعاملات خبر داد.

علی محمدرجالی نیز با تقدیر از حضور همکاران مدیریت ، ضمن تأکید بر ادامه و گسترش همکاریهای خود با بانک مسکن، یکی از دلایل این همکاریها را اعطای تسهیلات بانک به اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه وکمک به رونق ساخت وساز در کشور عنوان کرد.

گفتنی است علی محمدرجالی یکی از کارآفرینان و سرمایه گذاران موفق کشور محسوب میشود که با تأسیس بیش از بیست کارخانه تولیدی در حال حاضر مدیر عاملیت کارخانه های موکت ظریف مصور،پتروشیمی رجال و چندین شرکت ومجموعه تولیدی بزرگ دیگر را بعهده دارد و باتوجه به داشتن چندین حساب مختلف کوتاه مدت و بلندمدت در شعبه فردوسی اصفهان ، چندی پیش بعنوان یکی از مشتریان برتر بانک از سوی اداره کل بازاریابی معرفی شد
آخرین بروزرسانی 1394/4/22