فهرست اخبار فهرست اخبار

مدیر شعب استان هرمزگان : روسای شعب ،مشاور مشتریان باشند

روسای شعب باید برای مشتریان مانند یک مشاور عمل کنند و دراین راستا ، تجزیه و تحلیل و شناسایی رقبا و آشنایی با ابزارهای موجود بانک ، بسیار مهم هستند.

در نشست  بازاریابی که باحضور معاونان مدیریت  و جمعی  از روسای شعب و دوایر مدیریت هرمزگان  برگزار شد، عقیل زینلی مدیر شعب استان ، با بیان این مطلب  بازاریابی و پیگیری مستمر را بهترین ابزار برای رسیدن به اهداف بانک عنوان کرد.

وی آشنا کردن کارکنان با اطلاعات اقتصادی روز و بازار و همچنین برگزاری همایش های بیشتر باحضورکلیه کارکنان  و به صورت تخصصی در حوزه های بانکداری الکترونیک ، بازاریابی ، وصول مطالبات ، جذب منابع و  سایر حوزه ها برای به روز شدن اطلاعات  کارکنان  و رفع ابهامات خواستار شد .

زینلی  بازاریابی های غیر بخش مسکن  ومعرفی سایرمحصولات وخدمات بانک وکوشش در طراحی محصولات جدید را از عوامل موثر  در جذب منابع  دانست  و تشکیل تیمهای بازاریابی و برگزاری جلسه با مشتریان قدیمی که از تسهیلات ساخت و تسهیلات بدون سپرده با رسوب همزمان استفاده کرده اند را به منظور تمرکز منابع آنها در بانک خواستار شد .

مدیر شعب  استان با تاکید برلزوم  برگزاری بیشتر ومستمر جلسات بازاریابی، تاثیرسرکشی به  هدف و قدیمی و مشتریان برتر دستگاههای پوز فروشگاهی را بسیار مهم  برشمرد .

همچنین موسی قاسمی کارشناس بازاریابی با ارائه گزارشی ازعملکرد وروند بازاریابی های انجام شده،  مهمترین بازاریابی انجام شده طی این دوره را نشست های  متعدد با اداره کل بنادر ودریانوردی  و تنظیم تفاهمنامه در خصوص ایجاد یک باجه در این محل و همچنین دیدار با مسئوولان بهزیستی  در روز بهزیستی وتبادل نظر و هماهنگی برای ارتباط موثر و معرفی محصولات و خدمات بانک و افتتاح حساب برای معلولین دانست..

نصب دستگاههای پوز بی سیم در بازار میدان تره ، برگزاری جلسه با رئیس اصناف  در جهت افزایش سهم از بازار فست فودهای بندرعباس ،  ارسال فایل خام جداول اریابی عملکرد به ویزه در بخش جذب منابع  به شعب به منظور ورود دادها و بررسی وضعیت شعبه ، برگزاری مجدد دوره های آموزشی مختلف برای کارکنان مهم ترین پیشنهادهای مطرح شده مسوولان روسای شعب و دوایر مدیریت بود.
از دیگر پیشنهادها می توان به  ارسال پیامک تبریک سالروز تولد مشتریان ، ایجاد روحیه کار وتلاش در کارکنان توسط روسای شعب و گفتگوی مستمر با کارکنان  ، ورود به بازارهای جدید و جذب شرکتهای معتبر، استفاده از ظرفیت  بانکداری شرکتی وشناسایی نیازهای جدید مشتریان ، برگزاری دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع برای  متصدیان اموربانکی  و ارتباط موثر با حوزه های مالی ادارات و شرکتها اشاره کرد ..

آخرین بروزرسانی 1397/10/3