فهرست اخبار فهرست اخبار

رونمایی از طرح الماس هرمزگان برای جذب منابع

عقیل زینلی مدیرشعب استان هدف از معرفی طرح الماس را نیل به اهداف جذب منابع وتحقق اهداف نیمه اول سال 97 اعلام کرد .

در گردهمایی کارکنان  شعب و دوایر مدیریت هرمزگان که به منظور تقدیر از بازاریابان برتر و برترین شعب در وصول مطالبات و همچنین تقدیر از شعب مناطق سبز تشکیل گردید از طرح الماس این مدیریت برای جذب منابع رونمایی شد.

زینلی با تاکید برجذب منابع خرد و پایدار  گفت : بین  جذب منابع کلان و خرد در شعب باید توزان و هماهنگی وجود داشته وسبد محصولات بصورت کنترل شده شکل گیرد تا درصورت خروج منابع کلان دچار بحران نشویم و جذب منابع خرد و پایدار می تواند از بروز این مشکل جلوگیری کند.

مدیر شعب استان گفت:  وضعیت کنونی بازار به هیچ عنوان نباید علت اصلی و بهانه کاهش ویا خروج از منابع شود و شعب ومدیریت ما باید بدنبال راهکارهای جدید و رفع معایب و ایردات باشد و با برنامه ریزی و تلاش مستمر و پیگیریهای جدی به اهداف تعیین شده دست یابد .

وی افزود :با توجه به توانایی  اثبات شده درکارکنان ، انتظار داریم  برای برون رفت از این وضعیت  با  همراهی وهمدلی و با استفاده بهینه از شرایط و طرحهای جدید به موفقیت های مطلوبی دست یابیم و همچون گذشته مسیر رشد وتوسعه را با اهتمام مدیریت وشعب پیدا کرده و مسئولیتهایی را که به عهده تک تک ما گذاشته شده را به خوبی انجام دهیم .

 زینلی با بیان اینکه ما ابزارهای خوبی برای جذب منابع داریم و می توانیم با معرفی صحیح و توجیه مشتریان از این ابزارها شامل صندوق مسکن یکم ، قرض الحسنه  و....به خوبی استفاده کنیم .

 وی تصریح کرد:آمارها هم به خوبی این مساله را نشان می دهند و بیانگر این هستندکه شعبی که در منطقه سبز قرار گرفته ند با همراهی وهمدلی  هم زمان در تمامی شاخص های جذب منابع ، وصول مطالبات و خدمات الکترویک موفق بوده اند .

مدیر شعب استان شرط اصلی دستیابی به اهداف جذب منابع خرد را داشتن اطلاعات کافی و مرور بخشنامه ها وبروز رسانی اطلاعات بیان داشت و باتوجه به این که در تدوین و گرد اوری طرح الماس براساس اهداف و روش ها و برنامه ارزیابی عملکرد وقت زیادی صرف شده ، بر لزوم عملیاتی کردن سریع این طرح وجذب منابع پایدار ومستمر شعب تاکید کرد .

 

در ادامه محمدرضا سلطانی معاون مالی و فناوری مدیریت گفت : باتوجه به ابلاغ و اهداف تعیین شده و برنامه های راهبردی در شاخص های ضمانت نامه ، وصول مطالبات و جذب منابع ضروری است  شعب با تلاش جدی به اهداف تعیین شده دست پیدا کنند.

 سلطانی اظهار داشت : با کنترل جدی جداول ارزیابی عملکرد ،موقعیت شعب  و جایگاه آن ها  در هنگام به روز رسانی اطلاعات کنترل شده  و کارنامه شعب در دستیابی به نتایج  مطلوب و وضعیت بهترمورد بررسی قرار می گیرد .

 

درپایان نیز از حسین اصفهانی، مهدی پور طرق، عباس محمدپور ، فرهاد عامری،مهدی کشتکار ، عبداله درائی، محمدابول پور ، رضا عباسی ، حمید ابول پور به عنوان نفرات برتر در طرح بازاریابی رمضان تقدیر شد.

همچنین شعب ولایت ، سید جمال الدین ، بلوارامام ، شهید نظری ، رسالت ، مرکزی کیش ، بلوار جمهوری ، خلیج فارس نیز جزو شعب مناطق سبز معرفی شدند و شعب شهید نظری ، بلوار جمهوری ، سیدجمال الدین ، مرکزی بندرعباس ، مرکزی کیش  به عنوان شعب موفق در وصول مطالبات و شعب کمربندی ، غدیر و رسالت به عنوان شعب موفق در بانکداری الکترونیک مورد تقدیر قرار گرفتند.

ناصر هاشمی از شعبه بستک ، رضا شریفی از شعبه پردیس دو کیش  ، و میثم صمدی از شعبه حاجی آباد نیز به عنوان بازاریان برتر معرفی شده از اداره کل ارزیابی معرفی شدند.

 

آخرین بروزرسانی 1397/10/3