تازه های اخبار تازه های اخبار

برگزاري كميته وصول مطالبات در مديريت گلستان با حضور مدير شعب استان

پیگیری جدی و مؤثر مطالبات بانک تا حصول نتیجه لازم. این مطلب را مجید اسدی فر مدیر شعب گلستان در جلسه کمیته وصول مطالبات این مدیریت ‏که با حضور اعضاء این کمیته، روسای شعب و نمایندگان دفترخانه شرق استان تشکیل شد عنوان ‏نمود و گفت: تمامی مراحل وصول پرونده‌های مطالباتی بانک ازجمله مذاکره و تماس تلفنی، صدور اخطار، ‏مراجعه حضوری و صدور اجرائیه می‌بایست به ‌طورجدی و مؤثر از طریق نمایندگان دفترخانه بانک پیگیری شود.‏

مدیر شعب گلستان در ادامه این نشست که با هدف بررسی مطالبات شعب شرق استان و عملکرد نمایندگان دفترخانه برگزار شد، اظهار داشت: مطالبات 8 شعبه آزادشهر، مینودشت، گالیکش، کلاله، مرکزی، تراکمه، قابوسیه و 17 شهریور گنبدکاووس کاهش پیدا نموده است و در این‌ بین بیشترین کاهش مطالبات مربوط به شعبه آزادشهر می‌باشد.

وی افزود، میزان NPL شعب مذکور از 13/12 درصد به 95/10 درصد و NPL کل مدیریت از 91/9 درصد به 25/9 درصد کاهش یافته است. اسدی فر در ادامه توضیحاتی را در خصوص قراردادهای بدون پرداخت قسط و قراردادهای منقضی شده ارائه و خواستار پیگیری جدی این  قراردادها شد.

وی گفت: تلاش و زحمات همکاران در حوزه وصول مطالبات قابل‌تقدیر می‌باشد اما می‌بایست پیگیری‌های مستمر و جدی تری تا حصول نتیجه لازم صورت پذیرد.

در ادامه این جلسه، روسای شعب حاضر در این نشست و نمایندگان دفترخانه، هر یک گزارشی در خصوص نحوه برنامه ریزی ، اقدامات و عملکرد شعبه و نیز مسائل و مشکلات موجود در حوزه وصول مطالبات بانک ارائه و پس از آن مدیر شعب استان و اعضای کمیته وصول مطالبات مدیریت، راهکارهای اجرایی لازم را در جهت رفع موانع و مشکلات و کسب نتایج موردنظر مطرح نمودند.
آخرین بروزرسانی 1398/11/19