تازه های اخبار تازه های اخبار

مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری در جمع کارکنان استان:

خلافیت و ابتکار عمل لازمه گام برداشتن در مسیر تحقق اهداف عالی بانک است

در نشست بررسی گزارش ارزیابی عملکرد پایان سال 1398 ، مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری در جمع رؤسای شعب و کارکنان مدیریت با تاکید بر اهمیت بررسی و تحلیل ادواری شاخص های ارزیابی عملکرد شعب، از لزوم خلاقیت و ابتکار عمل در گام برداشتن در مسیر تحقق اهداف عالی بانک یاد نمود.

جلسه هم اندیشی مدیر استان با رؤسای شعب و سایر کارکنان مدیریت به منظور بررسی و تحلیل کارنامه ارزیابی عملکرد شعب در پایان سال 1398 و تشریح اهداف تعیین شده در سال 1399 برگزار گردید.

 در ابتدای مراسم محسن ربانی یکتا، مدیر شعب استان ضمن ابراز تأسف بابت درگذشت مدیر عامل فقید بانک مسکن، یاد و خاطره مرحوم ابوالقاسم رحیمی انارکی را گرامی داشت، در ادامه ایشان با اشاره به کارنامه عملکرد شعب استان در ارزیابی سال 1398 اظهار نمود: بهبود عملکرد شعبه در شاخصهای مختلف ارزیابی عملکرد نیاز به ایجاد تغییر در نگرش، روشها و رویکردهای اتخاذ شده دارد ، وی خطاب به رؤسای شعب گفت: ما باید تغییر را از خود شروع کنیم تا بتوانیم سایر همکاران را با خود همراه و همدل کنیم، با ایجاد تغییر در خود و روشها می توان همکاران را به پویایی و مشارکت بیشتر در ارائه نظرات و پیشنهادات ترغیب نمود، وی افزود: این حرکت مثبت می تواند کارکنان سازمان را به سمت شناخت نقاط قوت و ضعف و تاثیرگذاری بیشتر سوق دهد.

مدیر شعب استان با اشاره بر لزوم رعایت بهداشت اعتباری و انجام کنترل و نظارت مستمر توسط مسئولین شعب ، بر تمرکز بیشتر بر نحوه اعطای تسهیلات به عنوان ابزاری هوشمندانه در جهت جذب مشتری تاکید نمود، ربانی یکتا با اشاره به شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور، خاطر نشان نمود: مسئولین شعب نیازمند برنامه ریزی مدون و جامعی جهت پیگیری معوقات بانکی و وصول مطالبات می باشند، وی افزود: با اطلاع رسانی به مشتریان دارای معوقات بانکی در بخش تسهیلات مشارکت مدنی و سایر تسهیلات (غیر از قرض الحسنه) می توان آنها را از عواقب افزایش معوقات بانکی شان آگاه ساخت.

در ادامه فریبرز معصومی معاون مدیریت شعب استان نیز به گزارش عملکرد شعب در بخشهای مختلف شاخص های ارزیابی عملکرد پرداخت، وی با اشاره به نمره های کسب شده شعب در بخشهای مجزا گفت: برخی از  شعب علی رغم تلاشهای انجام شده ، موفق به کسب امتیازهای لازم در برخی از شاخصها نشده اند، که با تلاش مضاعف و شناخت شاخص های ارزیابی عملکرد با جزئیات کامل و زیر شاخص های مربوطه و شناسایی نقاط ضعف و قوت شعب می توان در مسیر پیشرفت شعب گام برداشت.

در ادامه معصومی از رؤسای شعب خواست تا با سایر همکاران شعبه جلسه ای در خصوص تجزیه و تحلیل گزارش ارزیابی عملکرد سال 1398 برگزار نموده و همچنین اهداف تعیین شده در سال 1399 برای کلیه همکاران شعبه تشریح گردد، وی خاطر نشان نمود، با مثبت اندیشی، تغییر در رویکردها و هدف گذاری هوشمندانه برای تحقق اهداف و همچنین برنامه ریزی هدفمند می توان وضعیت عملکرد شعب را به طور چشمگیری بهبود داد و شعبه را به منطقه سبز ارزیابی عملکرد سوق داد.

در پایان نیز لوح تقدیری به رسم یادبود به رؤسای دو شعبه اردل و غدیر بروجن که موفق به کسب رتبه های اول و دوم ارزیابی عملکرد منتهی به سال 1398 شده بودند توسط مدیر و معاون مدیریت اهدا شد.

آخرین بروزرسانی 1399/2/21