تازه های اخبار تازه های اخبار

در همایش روسای شعب استان بوشهر که با حضور حسن شهرآشوب عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک، مرتضی صالحی مدیر امور شعب منطقه غرب کشور، منوچهرفتح آبادی رییس اداره کل امور کارکنان، عقیل زینلی مدیر شعب استان بوشهر ، روسای شعب استان بوشهر معاونین و مسؤولین دوایر مدیریت برگزار گردید ازکارشناسان دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت تقدیر و تشکر به عمل آورد.

تجلیل از کارشناسان دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت شعب استان بوشهر توسط مدیران ارشد بانک

در همایش روسای شعب استان بوشهر که با حضور حسن شهرآشوب عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک، مرتضی صالحی مدیر امور شعب منطقه غرب کشور، منوچهرفتح آبادی رییس اداره کل امور کارکنان، عقیل زینلی مدیر شعب استان بوشهر ، روسای شعب استان بوشهر معاونین و مسؤولین دوایر مدیریت برگزار گردید ازکارشناسان دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت تقدیر و تشکر به عمل آورد.

تجلیل از کارشناسان دایره ارتباطات و بازاریابی  مدیریت شعب استان بوشهر توسط مدیران ارشد بانک

    در همایش روسای شعب استان بوشهر که با حضور حسن شهرآشوب عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک، مرتضی صالحی مدیر امور شعب منطقه غرب کشور، منوچهرفتح آبادی رییس اداره کل امور کارکنان،  عقیل زینلی مدیر شعب استان بوشهر ، روسای شعب استان بوشهر معاونین و مسؤولین دوایر مدیریت برگزار گردید ازکارشناسان دایره ارتباطات و بازاریابی  مدیریت تقدیر و تشکر به عمل آورد.

مدیر شعب استان با تبریک به مناسبت  کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد مدیریت های شعب در حوزه ارتباطات و بازاریابی طی سال 1398 توسط کارشناسان دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت استان گفت: کار بسیار بزرگی صورت پذیرفته و این موفقیت  مرهون تلاش و کوشش همکاران دایره مزبور است.

زینلی  اضافه کرد: روابط عمومی آینه یک سازمان است ونقش راهبردی را درسازمان دارد و چشم بینا و گوش شنوای هر سازمانی است.روابط عمومی‎ها باید با شفافیت و صداقت نسبت به انتقال اخبار و گزارش‎ها از عملکرد سازمان  برای اقناع و تنویر افکار عمومی اقدام کنند.

وی تصریح کرد: این بخش مهم به عنوان بخش زنده و پویای سازمان، باید مسایل مختلف حوزه کاری را به ‎خوبی رصد و برای سازمان در این حوزه ‎ها برنامه ترسیم کنند.

مدیر شعب استان با تاکید بر لزوم ارتباط مناسب روابط عمومی‎ها با جامعه ادامه داد: روابط عمومی‎ مغز متفکر سازمان و رسانه‎ای قوی برای ارتباط با مردم محسوب می‎ شود که اساس و ریشه آن بر ارتباط قوی و منسجم بین مردم و مجموعه اداری استوار است. روابط عمومی باید با تدوین برنامه های پرنشاط پو یایی و انگیزه را بین همکاران ایجاد نماید.

وی افزود: کارکرد مناسب روابط عمومی، اسباب تکریم ارباب رجوع و افزایش میزان رضایت‎مندی مردم از خدمات سازمان  می‎شود.

وی با اشاره به اینکه در عصر کنونی باید از رسانه ‎ها و فضای مجازی برای اطلاع ‎رسانی سریع و صحیح به نحو شایسته بهره گرفت، یادآور شد: روابط عمومی‎باید دانش روز داشته باشد و از فضای مجازی  و روزنامه های محلی به بهترین نحو استفاده نماید.

زینلی گفت: در فضای کنونی باید به مسیولیت روابط عمومی به عنوان یک مسیولیت اثرگذار در هر سازمان نگاه کرد و با فراهم کردن امکانات مورد نیاز، آنان را در انجام رسالتشان یاری داد.

وی با تقدیر از تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی گفت: هر چه تعامل این بخش با مردم و انعکاس انتقادات، پیشنهادات و مشکلات آنها به مدیران بیشتر باشد، سازمان  را بهتر در رسیدن به اهداف و برنامه های خود یاری مینماید.

زینلی با بیان اینکه روابط عمومی‎ها در بهینه‎سازی و فرآیند تصمیم‎گیری سازمان خود نقش اساسی دارند و می‌توانند زمینه مشارکت عمومی همکاران را فراهم آوردند، ادامه داد: روابط عمومی‎ ها می‎توانند با رصد خواسته ‎ها و مطالبات آنان  و انتقال آن به مسوولین سازمان و اطلاع‎رسانی از سیاست و عملکردهای سازمان به بیرون، نقش به‎سزایی داشته باشند.

 

آخرین بروزرسانی 1399/10/8