تازه های اخبار تازه های اخبار

« موسی رحیمی معاون اجرایی مدیریت شعب استان بوشهر: همراه نمودن کارکنان در راستای اهداف بانک از مهم ترین وظایف روسای شعب است »

به منظور ارایه راه¬های افزایش منابع و درآمدها و کاهش هزینه¬ ها در بانک جلسه هم اندیشی مسؤولین شعب استان بوشهر با حضور موسی رحیمی معاون اجرایی مدیریت شعب استان، تعدادی از رؤسا دوایر مدیریت و همچنین رؤسا شعب تحت پوشش بانک برگزار گردید.

« به نام خدا»

« موسی رحیمی معاون اجرایی مدیریت شعب استان بوشهر: همراه نمودن کارکنان در راستای اهداف بانک از مهم ترین وظایف روسای شعب است »

        به منظور ارایه راه­های افزایش منابع و درآمدها و کاهش هزینه­ ها در بانک جلسه هم اندیشی مسؤولین شعب استان بوشهر  با حضور موسی رحیمی معاون اجرایی مدیریت شعب استان، تعدادی از رؤسا  دوایر مدیریت و همچنین رؤسا شعب تحت پوشش بانک برگزار گردید.

       در این  هم اندیشی موسی رحیمی معاون اجرایی مدیریت شعب استان بوشهر با عرض تسلیت  به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) و خیرمقدم به همکاران و  تشکر به خاطر تلاش های ایشان در شش ماهه ابتدایی سال جاری گفت: این جلسه هم اندیشی بدین  منظور برگزار گردیده تا بتوانیم با ارایه راه کارهای جدید از چالش های پیش روی بانک جلوگیری نماییم . وی افزود: همه ما به دنبال یک هدف مشترک هستیم و آن هم رسیدن سازمان به اهداف مورد نظر است. پس باید به کمک هم بدنبال راهکاری باشیم که با کاهش هزینه ها و افزایش درآمدها به سوددهی مطلوب برسیم. رحیمی ادامه داد: باید با بحث و تبادل نظر و ارایه پیشنهاد و استفاده از هر نقطه نظری مشکلات فراروی بانک را چاره جویی نماییم.

     رحیمی افزود: در بخش درآمد های مشاع و غیر مشاع  و همچنین کاهش هزینه ها  باید بهتر عمل کنیم و زیان انباشته را به سوددهی تبدیل نماییم.

     وی افزود: هرچه همکاران همراه تر و همسوتر باشند و تقسیم کارها بدرستی انجام شود و فاصله بین دوایر مدیریت و شعب کمتر شود سریعتر به نتیجه دلخواه دست خواهیم یافت .

    معاون اجرایی مدیریت گفت: همراه نمودن کارکنان در راستای اهداف بانک از مهمترین وظایف روسای شعب است. باید نظارت خوبی بر همکاران داشته باشیم و آن ها را به سمت بهبود فرایند امور جاری سوق دهیم که بدون شک با این کار شعب به سوی بهره وری حرکت خواهند نمود.

ایشان با تاکیدبر تکریم ارباب رجوع و رفتار مناسب با مشتریان گفت: در مواجهه با مشتریان  سعه صدر و رفتار مناسب داشته باشید و آنان را راهنمایی  نمایید تا مشتریان را به مشتریان وفادار بانک تبدیل نمایید.

سپس روسای دوایر در چهار بخش مالی، فروش املاک مازاد، مطالبات غیر جاری و عملکرد بانک در جذب منابع  و سایر  بخش ها مطالبی را به تفصیل بیان نمودند و با همکاری  روسای شعب استان به ارایه پیشنهاد و راه حل های اجرایی و عملیاتی پرداختند.   

 

آخرین بروزرسانی 1398/6/30