سیستم انتشار محتوا سیستم انتشار محتوا

به منظور تقدیر از همکاران شرکتی نیروهای وصول مطالبات استان، همایشی با حضورعقیل زینلی مدیرشعب استان، معاونین و تعدادی از روسای دوایر مدیریت و نیروهای وصول مطالبات برگزار گردید.

زینلی مدیر شعب استان بوشهر: عملکرد مطلوب در تمامی بخش ها مهر تاییدی بر بهره وری منابع انسانی این مدیریت می باشد

عقیل زینلی مدیر شعب استان ضمن عرض تسلیت به همکاران به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، از همکاران به جهت عملکرد ایشان در زمینه پیگیری وصول مطالبات اعلام رضایت و قدردانی نمود

زینلی مدیر شعب استان بوشهر: عملکرد مطلوب در تمامی بخش ها مهر تاییدی بر بهره وری منابع انسانی این مدیریت می باشد

  به منظور تقدیر از همکاران شرکتی  نیروهای وصول مطالبات استان، همایشی با حضورعقیل زینلی  مدیرشعب استان، معاونین و تعدادی از روسای دوایر مدیریت  و نیروهای وصول مطالبات  برگزار گردید.

          عقیل زینلی مدیر  شعب استان ضمن عرض تسلیت به همکاران به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)،  از همکاران به جهت  عملکرد ایشان در زمینه پیگیری وصول مطالبات اعلام رضایت و قدردانی نمود و اظهار داشت: تنها با همدلی همکاران و رابطه صیمی نیروهای رسمی و همکاران  شرکتی وصول مطالبات و ایجاد محیطی با نشاط و تلاش جمعی می توان به موفقیت رسید زیرا که هدف یکی است وآن هم پیگیری و کاهش مطالبات . وی افزود: با راهبردی که طی سال جاری اتخاذ گردید  موفقیتی بزرگ حاصل شده و این فقط حاصل همدلی، همراهی و کارگروهی است که می بایست با همین شیوه تداوم داشته باشد.

زینلی ادامه داد: امروز یکی از سخترین امور بانک حوزه وصول مطالبات می باشد.  عموماً معیارسنجی بهره وری سازمان ها میزان  مطالبات آن ها می باشد و برای ما که یک سازمان مالی هستیم این امر بسیار مهم است زیرا مطالبات از منابع صفردرصدی و بدون هزینه در دست بدهکاران بانک بوده  و در ارزیابی عملکرد ادواری شعب و مدیریت  بسیار مورد توجه و سنجش قرار می گیرد.

مدیر شعب استان گفت: در شرایط و محدودیت های  کرونایی سال جاری کاهش 17% مطالبات نسبت  به ابتدای سال، تعیین تکلیف بیش از 10 پرونده لاوصول و مشکل دار  طبقه مشکوک والوصول، وصول 3955 پرونده و تحقق 205%  هدف N/366 شاخص کاهش تعداد پرونده های مطالباتی معادل 2 برابر هدف تعیین شده ، از جمله عملکرد های فوق العاده ای حوزه وصول مطالبات بوده که  باعث حیرت و تحسین  مسؤولین ادارات  مرکزی بانک در سفر اخیر ایشان به استان بوشهر و اذعان آن ها به موفقیت مدیریت در این بخش و سایر شاخص های عملکردی گردیده و مهر تاییدی بر بهره وری منابع انسانی این مدیریت می باشد .

در انتها زینلی افزود: وصول مطالبات فرایندی گام به گام بوده که  شما این فرایند  را به خوبی طی نموده اید  در ادامه نیز می بایست  مدیریت شده حرکت نموده و یکی از اهدافمان کاهش  NPL مدیریت  به کمتر از 1% باشد.

ایشان در پایان ارتقای جایگاه مدیریت در بین مدیریت های کشور را مدیون زحمات کلیه همکاران دانست.
    سپس موسی رحیمی معاون اجرایی مدیریت گفت: عملکرد وصول مطالبات در استان منحصر به فرد و بی نظیر بوده و در کل مجموعه بانک دیده شده و باعث رضایت تمامی اولیای بانک  گردیده که این نشان از بلوغ عملکردی است و مشهود می باشد که عمل به  شیوه کنونی بر روی ریل موفقیت قرار داشته و می بایست با همین روش به کار خود ادامه داده تا عملکرد مطلوبی  در حوزه وصول مطالبات داشته باشیم.

     در ادامه مهدی جمالوندی معاون مالی و فناوری  مدیریت گفت: وصول مطالبات برای سیستم بانکی جنبه حیاتی دارد و امروز افق و راه فراروی ما مشخص است.  امنیت شغلی همکاران در گرو عملکرد ایشان می باشد. امروزه عملکرد کارکنان بر مبنای بهره وری سازمانی آن ها مورد سنجش قرار می گیرد و بدون شک معیار سود و زیان شعبه است یعنی باید به سودآوری برسیم و یکی از این راه ها وصول مطالبات معوق است. وی افزود: به مسؤولیت هایی که به شما محول گردیده بپردازید و منافع سازمان را بر منافع شخصی ترجیح دهید. 

خاطر نشان می گردد در این همایش از " طرح مهراندیش" به عنوان بهترین ابزار حال و حاضر بانک در حوزه وصول مطالبات معوق به منظور تداوم روند موفقیت های این بخش رونمایی و برای شرکت کنندگان در جلسه ارایه و تشریح گردید.

   گفتنی است در این جلسه تمامی اعضای جلسه ضمن ارایه دیدگاه های خود،پیشنهاداتی  را جهت بهبود روند پیگیری وصول مطالبات ارایه نمودند.

شایان ذکر می باشد در انتهای این مراسم از تمامی همکاران فعال در حوزه وصول مطالبات صف و ستاد با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی و غیر نقدی تجلیل به عمل آمد.

آخرین بروزرسانی 1399/10/10

مقاله ها مقاله ها

مقاله ها

اسناد
در این پوشه هیچ لینکی تعریف نشده است.
نام اندازه دانلودها اعمال
در این پوشه هیچ لینکی تعریف نشده است.
در این پوشه هیچ لینکی تعریف نشده است.