سیستم انتشار محتوا سیستم انتشار محتوا

در همایش روسای شعب استان بوشهر که با حضور حسن شهرآشوب عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک، مرتضی صالحی مدیر امور شعب منطقه غرب کشور، منوچهرفتح آبادی رییس اداره کل امور کارکنان، عقیل زینلی مدیر شعب استان بوشهر ، روسای شعب استان بوشهر معاونین و مسؤولین دوایر مدیریت برگزار گردید ازکارشناسان دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت تقدیر و تشکر به عمل آورد.

تجلیل از کارشناسان دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت شعب استان بوشهر توسط مدیران ارشد بانک

در همایش روسای شعب استان بوشهر که با حضور حسن شهرآشوب عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک، مرتضی صالحی مدیر امور شعب منطقه غرب کشور، منوچهرفتح آبادی رییس اداره کل امور کارکنان، عقیل زینلی مدیر شعب استان بوشهر ، روسای شعب استان بوشهر معاونین و مسؤولین دوایر مدیریت برگزار گردید ازکارشناسان دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت تقدیر و تشکر به عمل آورد.

تجلیل از کارشناسان دایره ارتباطات و بازاریابی  مدیریت شعب استان بوشهر توسط مدیران ارشد بانک

    در همایش روسای شعب استان بوشهر که با حضور حسن شهرآشوب عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک، مرتضی صالحی مدیر امور شعب منطقه غرب کشور، منوچهرفتح آبادی رییس اداره کل امور کارکنان،  عقیل زینلی مدیر شعب استان بوشهر ، روسای شعب استان بوشهر معاونین و مسؤولین دوایر مدیریت برگزار گردید ازکارشناسان دایره ارتباطات و بازاریابی  مدیریت تقدیر و تشکر به عمل آورد.

مدیر شعب استان با تبریک به مناسبت  کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد مدیریت های شعب در حوزه ارتباطات و بازاریابی طی سال 1398 توسط کارشناسان دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت استان گفت: کار بسیار بزرگی صورت پذیرفته و این موفقیت  مرهون تلاش و کوشش همکاران دایره مزبور است.

زینلی  اضافه کرد: روابط عمومی آینه یک سازمان است ونقش راهبردی را درسازمان دارد و چشم بینا و گوش شنوای هر سازمانی است.روابط عمومی‎ها باید با شفافیت و صداقت نسبت به انتقال اخبار و گزارش‎ها از عملکرد سازمان  برای اقناع و تنویر افکار عمومی اقدام کنند.

وی تصریح کرد: این بخش مهم به عنوان بخش زنده و پویای سازمان، باید مسایل مختلف حوزه کاری را به ‎خوبی رصد و برای سازمان در این حوزه ‎ها برنامه ترسیم کنند.

مدیر شعب استان با تاکید بر لزوم ارتباط مناسب روابط عمومی‎ها با جامعه ادامه داد: روابط عمومی‎ مغز متفکر سازمان و رسانه‎ای قوی برای ارتباط با مردم محسوب می‎ شود که اساس و ریشه آن بر ارتباط قوی و منسجم بین مردم و مجموعه اداری استوار است. روابط عمومی باید با تدوین برنامه های پرنشاط پو یایی و انگیزه را بین همکاران ایجاد نماید.

وی افزود: کارکرد مناسب روابط عمومی، اسباب تکریم ارباب رجوع و افزایش میزان رضایت‎مندی مردم از خدمات سازمان  می‎شود.

وی با اشاره به اینکه در عصر کنونی باید از رسانه ‎ها و فضای مجازی برای اطلاع ‎رسانی سریع و صحیح به نحو شایسته بهره گرفت، یادآور شد: روابط عمومی‎باید دانش روز داشته باشد و از فضای مجازی  و روزنامه های محلی به بهترین نحو استفاده نماید.

زینلی گفت: در فضای کنونی باید به مسیولیت روابط عمومی به عنوان یک مسیولیت اثرگذار در هر سازمان نگاه کرد و با فراهم کردن امکانات مورد نیاز، آنان را در انجام رسالتشان یاری داد.

وی با تقدیر از تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی گفت: هر چه تعامل این بخش با مردم و انعکاس انتقادات، پیشنهادات و مشکلات آنها به مدیران بیشتر باشد، سازمان  را بهتر در رسیدن به اهداف و برنامه های خود یاری مینماید.

زینلی با بیان اینکه روابط عمومی‎ها در بهینه‎سازی و فرآیند تصمیم‎گیری سازمان خود نقش اساسی دارند و می‌توانند زمینه مشارکت عمومی همکاران را فراهم آوردند، ادامه داد: روابط عمومی‎ ها می‎توانند با رصد خواسته ‎ها و مطالبات آنان  و انتقال آن به مسوولین سازمان و اطلاع‎رسانی از سیاست و عملکردهای سازمان به بیرون، نقش به‎سزایی داشته باشند.

 

آخرین بروزرسانی 1399/10/8

مقاله ها مقاله ها

مقاله ها

اسناد
در این پوشه هیچ لینکی تعریف نشده است.
نام اندازه دانلودها اعمال
در این پوشه هیچ لینکی تعریف نشده است.
در این پوشه هیچ لینکی تعریف نشده است.