فهرست اخبار فهرست اخبار

تجلیل از شعب منطقه سبز ،درهمایش روسای شعب

در گردهمایی روسای شعب مدیریت هرمزگان از کارکنان شعبه های بلوار جمهوری ، درگهان ، ولایت ، خلیج فارس ، رودان ،غدیر ، سید جمال الدین ، پارسیان ، رسالت، کمربندی و بلوارامام خمینی (ره ) بعنوان شعبه های برتر با اهدا لوح تقدیر و کارت هدیه قدر دانی شد .

در این همایش که با حضور مدیر شعب استان و معاون مالی و فناوری و کلیه  روسای شعب و دوایر مدیریت  در سالن کنفرانس این مدیریت برگزار شد  ، 11 شعبه  که در سال 1397بهترین عملکرد را درشاخص های مختلفی از قبیل مدیریت منابع و مصارف، جذب منابع ، وصول مطالبات، پرداخت تسهیلات، خدمات نوین بانکداری سودآوری و.....  داشتند، به‌عنوان برترین‌ها معرفی شدند.

محمدرضا بوستان افروز مدیر شعب استان ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد و روند روبه به رشد شعب هرمزگان  ابراز امیدواری کرد با ادامه این روند و همدلی کارکنان از ابتدای سال 98 عملکرد بهتری را داشته باشیم.

بوستان افروز برنامه ریزی و شناسایی بازارهای جدید و استفاده از ظرفیتهای منطقه و همچنین  شناسایی نقاط قوت و ضعف شعب در ارزیابی عملکرد و اعلام متوسط روزانه جذب منابع به شعب و تمرکز روی جذب منابع خرد وپایدار  را از راههای عملکرد بهتر درسال جدید عنوان داشت .

وی در ادامه سخنان خود اظهارداشت : برای تحقق اهداف سخت کوشی کارکنان ضروری است و با تاکیداتی که مدیران عالی بر رونق بخش مسکن داشتند و قشر عظیمی از مردم را نیز تحت الشعاع خود قرار داده است در این بخش با توجه به  به شعار سال  و پیام رهبری که رونق بخش تولید است و از ضروریات  و  اهداف  مهم بانک مسکن می باشد تلاش بیشتری مورد انتظار است .

 مدیر شعب استان همچنین توجه به  باز سازی بافت های فرسوده و پرداخت تسهیلات به خانه اولی ها با متراژ کم وسرعت بخشی به وصول  مطالبات معوق را از اصول  مهم و ضروری و اهداف دیگر بانک درسال 98  برشمرد  و گفت : آسیب شناسی مطالبات معوق با توجه به این که وصول مطالبات خود یکی از راههای بازاریابی است با جدیت خاص پیگیری شود و کد های مطالباتی بین کارکنان تقسیم و عملکرد کارکنان وصول رصد شود .

مدیر استان  خطاب به روسای شعب گفت:  با توجه به اینکه روسای شعب از جایگاه خاصی برخوردار هستند  رفتار و منش و عملکرد آنها باید برای سایر کارکنان الگو می باشد که باید   با تمرکز جمعی و حرکت جدی و رعایت بهداشت اعتباری و اعتبار سنجی دقیق  در جهت تحقق اهداف به کار گرفته شود .

بوستان افروز در پایان سخنان خود  بار دیگر بر  عدم تمدید غیر ضروری مشار کتها و توجیه مشتریان در این خصوص  ، پیگیری جدی وصول مطالبات بصورت تلفنی ، ارسال اخطار ، جذب منابع ارزان قیمت ، تلاش در جهت کاهش npL تاکید و بر ا لو یت قرار دادن این موارد اشاره نمود.

محمدامین وفاداری مسئول حوزه حراست مدیریت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه عدم احراز  هویت مشتری،  مشکلاتی  را برای سیستم بانکی بوجود آورده بر احراز دقیق هویت مشتریان در ارائه کلیه خدمات بانکی  توسط شعب تاکید نمود و اظهار داشت با دادن اطلاعات  صحیح به مشتریان و به روز بودن اطلاعات  از ضرر و زیان بانک جلوگیری نمایید.

وفاداری همچنین به مواردی شامل : تسریع در پاسخ استعلامها، شناسایی کارکنان توانمند  و مستعد و پرورش آنها برای آینده ، جاسوسی تلفنی درشعب ، ارتباط بیشتر مجموعه نظارتی و مدیریتی اشاره و توضیحات لازم را ارائه نمود .

در این همایش همچنین حکیمه آش جان مسئول دایره اعتباری بر نکاتی در خصوص قوانین تمدید مشارکت مدنی ، کاهش نرخ سود موثر بانک ، سامانه تمدید مشارکتها ، بررسی مشکلات پروژه های مسکن مهر ، آمار پایان ماه و تسریع در پاسخ مکاتبات به بیان سخنانی پرداخت.

محمد شریف میری مسئول دایره سیستمها  نیز درا دامه این جلسه به تشریح  جزئیات کارنامه ارزیابی عملکرد شعب پرداخت و گفت: ما باید به دنبال راهکارهایی باشیم تا باز به جایگاه اصلی خود که رتبه اول در بین مدیریتهای کشور است برگردیم و بهترین گزینه،  جذب سپرده های بدون هزینه و صفر درصدی است و اظهار امیدواری کرد که  شعب سیدجمال ، مرکزی کیش ، نخل ، آزادگان و خلیج فارس  در سال 98 هر چه سریعتر به منابع هزار میلیاردی و باشگاه هزار میلیاردی دست یابند.

معافی رئیس وصول مطالبات نیز در این همایش بر پیگیری و استفاده اصولی از سامانه ثبت وصول مطالبات اشاره و بیان داشت : مساله پیگیری  وصول مطالبات باید  در کلیه کارکنان شعب نهادینه شود و با برگزاری  کمیته وصول مطالبات به صورت هر 15 روز درشعب  و به روز رسانی اطلاعات پرونده ها  علی الخصوص شماره های تماس مشتریان  و پیگیر ی مطالبات غیر جاری ، وآموزش صحیح  کارکنان زیر مجموعه به بهبود این روند کمک کنیم .

همچنین در این جلسه شهبازی رئیس دایره کنترل و نظارت در خصوص مباحث پولشویی و نکات مهم آن به بحث و گفتگو پرداخت و در ادامه هم روسای سه شعبه برتر عبدالکریم حدادی رئیس شعبه بلوار جمهوری ، غلامرضا امیری رئیس شعبه درگهان و احسان جعفری رئیس شعبه ولایت بندرعباس به بیان مطالبی در مورد عملکرد و  دلایل موفقیتهای شعب خود پرداختند.

در پایان این همایش نیز محمدعلی احمدی نزاد معاون مالی وفناوری مدیریت افزود : 85  درصد جذب منابع  مدیریت، جذب  منابع داخلی شعب می باشد که باید این روند وجذب منابع صفردرصدی را در شعبه کامل نماییم .

وی با بیان اینکه باید بازاریابی را از کارکنان خود شروع نماییم گفت : کارکنان شعب باید خود را درچهار چوب بانک قرار دهند و نباید به هر قیمتی جذب منابع داشته باشیم و عزت نفس خود را حفظ کنیم و به صورت حرفه ای اقدام نماییم ..

احمدی نزاد اظهار داشت : بیشترین درآمد بانک از محل پرداخت تسهیلات است پس باید اعتباری باشیم و همچنین بر رعایت وضعیت ظاهری  کارکنان و مطالعه دستورالعمل ها  و رعایت و رفع سریعتر  ایرادات حسابرسان و بازرسان و موارد کنترل و نظارت تاکید نمود .

 در پایان این همایش از کارکنان 11 شعبه برتر منطقه سبز مدیریت و کارکنان برتر در مرحله دوم آزمون سنجش شغلی سال 97 با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه تقدیر شد.

آخرین بروزرسانی 1398/8/21