همایش تقدیرازعملکرد کارکنان برتر طرح 80 مدیریت هرمزگان

تقدیرازکارکنان برترطرح 80

80 نفر از کارکنان برتر طرح 80 مدیریت هرمزگان، طی مراسمی در سالن آمفی تئاتر این مدیریت با حضور کلیه کارکنان مورد تجلیل و قدردانی قرارگرفتند

محمدرضا بوستان افروز دراین مراسم طی سخنانی ضمن تشکر از عملکرد مطلوب کارکنان در طرح 80 این مدیریت ، این موفقیت را به آنها تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که این تلاشها ، همراهی ها و همدلی ها  ادامه و انسجام یابد .

بوستان افروز گفت : این طرح به منظورتقویت انگیزه ، شور و اشتیاق ، روحیه همدلی و حس تعلق و وفاداری و دلبستگی سازمانی در طی دو ماه بهمن و اسفند 97 اجرا شد که بسیار موفقیت آمیز بود.

وی از جمله اهداف اجرای این طرح را که بمناسبت هشتادمین سالروز تاسیس بانک مسکن انتخاب واجرا گردید ، را  ایجاد رقابت سالم بین کارکنان و استفاده از حداکثر توانایی و تجارب اثر گزار آنان و تسریع در دستیابی به اهداف  بیان داشت و ملاک ارزیابی را بررسی عملکرد جذب منابع از طریق ثبت کارکنان در سامانه بازاریابی این مدیریت و عملکرد وصول مطالبات شعب و عملکرد بانکداری الکترونیک  بیان داشت .

مدیر شعب استان همچنین با تشکر از زحمات کلیه کارکنان صف وستاد در سال 97،  اظهار داشت : علی رغم مشکلات اقتصادی توانستیم با تلاش و همدلی و همراهی منابع مدیریت را به مرز 16 هزار میلیارد ریال و همچنین رتبه مدیریت را از 30 به رتبه 18 در پایان سال 97 ارتقا دهیم که این کارنامه درخشان حاصل فعالیت وتلاش بی وقفه همه پرسنل صف و ستاد است که امیدوارم در سالجاری هم این روند ادامه یابد.

بوستان افروز مهمترین عامل موفقیت شعب در تحقق اهداف را اعتقاد عملی به اصول بازاریابی ، حرکت و تلاش جمعی و هدفمند در مسیر مشتری مداری بیان داشت و پیگیری به منظور شناسایی مشتریان ، بررسی خواسته ها ونیازهای آنها ، انجام مذاکرات سنجیده و منطقی بامشتریان براساس شناخت حقیقی  از توانمندیهای بانک مسکن ، برخورد خوب وشایسته با مشتریان و ارباب رجوع و یکدیگر را گامهای مهمی در دستیابی به اهداف ابلاغی و عملکرد مطلوب  بیان داشت .

وی حرکت با اعتماد به نفس ، انگیزه ، مطالعه وکار با کیفیت را کلید دستیابی شعب به اهداف سپرده داری بازگو کرد و از جمله  اجرای این طرحهای عملیاتی  را فرصتی مناسب جهت شکوفا شدن استعدادها و تواناییهای کارکنان پویا و با انگیزه عنوان داشت که باید به منظور" فرهنگ سازی عملکرد برتر" شناسایی و مورد تشویق قرار بگیرند.

وی  همچنین درادامه سخنان خود ،برگزاری این نوع همایش ها را باعث ایجاد همدلی و همبستگی سازمانی بیان داشت وگفت : این نشست ها و مراسمها می تواند ما را در رسیدن به اهداف کلی سازمان و تحقق اهداف یاری نماید و قدرت هر سازمان در اتحاد درونی آن مجموعه نمایان می شود و شما نشان دادید که این توانایی را دارید .

بوستان افروز همچنین بر نقش آفرینی کارکنان و استفاده از حداکثر ظرفیت و توان آنان در جهت وصول مطالبات تاکید کرد و گفت : کلیه شعب و کارکنان باید با استفاده از تمامی قابلیت ها ی خود نسبت به کاهش مطالبات معوق همت مضاعف داشته و وصول مطالبات را به صورت یک فرهنگ در بین پرسنل تبدیل گردد وانشالله در سال جدید نیز بتوانیم با تلاش و همت دسته جمعی برگ دیگری از موفقیت این مدیریت را ورق بزنیم .

ضیاء الدین شاکر معاون اجرایی این مدیریت هم درا دامه این مراسم،  با اشاره به اهداف تعیین شده سال 98 شعب اضافه نمود : این انتظار را از شعب داریم که با برنامه ریزی و پیگیری به اهداف دست یابند.

شاکر افزود: مطالبات را جدی بگیرید و مرتبا  پیگیر مطالبات باشید ومشارکتها رو تعیین تکلیف کنید و از تمدید کردن بی دلیل و  مکرر آنها به دلیل کاهش نرخ موثر جدا خود داری کنید .

وی با تاکید بر دادن اطلاعات کافی و لازم  به مشتریان  اظهار داشت : در خصوص تخفیف ها ی تسویه قبل از سررسید ، مشتریان را آگاه سازید  وقبل از سررسید شدن مشارکتها،  از مشتری دعوت بعمل آورده وراهنماییهای لازم را به جا آورید.

شاکر تعریف مشتری خوب را در تسویه به موقع مشارکت و پرداخت مطالبات در سررسید بیان داشت  و گفت :  قبل از پرداخت تسهیلات حتما توان مالی مشتری سنجیده شود واعتبار سنجی درست و دقیق انجام شود.

وی همچنین برجذب منابع ارزان قیمت تاکید کرد و از کارکنان خواست تا از همین ابتدای سال  با برنامه ریزی درست،  جهت جذب منابع ، وصول مطالبات و بانکداری الکترونیک قدم برداشته  داشته  تا هرچه سریعتراهداف تعیین شده مدیریت تحقق یابد.

د رادامه این همایش پنلی با حضور محمد شریف میری رئیس دایره سیستمها ،حمیدرضا معافی رئیس دایره وصول مطالبات و موسی قاسمی معاون دایره ارتباطات و بازاریابی تشکیل شد  که در این پنل،  ملاک های ارزیابی و انتخاب برترینهای طرح 80 مورد بحث وبررسی قرارگرفت و نسبت به تشریح ملاکهای مورد ارزیابی  این طرح و چگونگی سنجش کارکنان در این طرح پرداخته شد و همچنین در این پنل طرح جدید مدیریت به نام "  طرح رحمت " که  به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان نام گذاری و ازابتدای اردیبهشت 98 آغاز و تا پایان خرداد ادامه دارد معرفی و تشریح شد.

درپایان این مراسم از80 نفر از  کارکنان برترشعب در 3 سه بخش جذب منابع ، وصول مطالبات و بانکداری الکترونیک با اهدا لوح تقدیر، تشویق کتبی و کارت هدیه  قدردانی شد .

 

 

Last Updated 1398/8/21