دستور مدیر هرمزگان برای معرفی گسترده اینترنت بانک مسکن

در دیدار با کارکنان شرکت ناواکو صورت گرفت

مدیر شعب استان در نشست مشترک با مسوولان شرکت ناواکو برتوسعه فعالیت های این شرکت درجذب مشتریان حقیقی و حقوقی برای استفاده از درگاه اینترنتی بانک مسکن تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت هرمزگان ، دراین نشست که به منظور بررسی دلایل عدم کارکرد درگاه های نصب شده و اقدامات لازم برای افزایش هرچه سریع تر تعداد و توسعه درگاه های پرداخت اینترنتی مدیریت برگزارشد.

محمدرضا بوستان افروزمدیر استان از نمایندگان شرکت ناواکو و روسای شعب خواست تا تمامی متقاضیان اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی که کالا یا خدمتی را به مشتریان ارایه می کنند و دارای سایت اینترنتی فعال و نماد اعتماد اتکترونیکی هستند ، شناسایی کرده و نسبت به فعال کردن درگاه پرداخت اینترنتی بانک مسکن برای آنان اقدام کنند.

بوستان افروز با اشاره به اهمیت  تعامل وهمکاری بیشترشرکت ناواکو  با روسای  شعب طی سخنانی اظهار داشت : هرچه ارتباط کارکنان این شرکت و همکاری و سرکشی مرتب آنها از شعب  بیشتر شود به همان میزان خدمات مطلوب تر ورضایت مشتری و عملکرد بهتری را به همراه خواهد داشت .

مدیر شعب استان با تاکید بر شناسایی بنگاهها و شرکتهایی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی و سایت اینترنتی فعال  هستند بیان داشت : در مرحله اول باید اعتماد و اطمینان  مشتریان را به منظور پردازش پرداخت های مالی کسب نماییم و تمام توان خود را برای بهره گیری از قابلیت و ظرفیت های موجود به کار گیریم .

وی ازنمایندگان شرکت ناواکو و روسای شعب  خواست تا تمامی متقاضیان اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی که کالا یا خدمتی را به مشتریان ارائه می کنند ودارای سایت اینترنتی فعال و نماد اعتماد الکترونیکی هستند  شناسایی ونسبت به  فعال کردن درگاه پرداخت  اینترنتی بانک مسکن  برای آنان اقدام کنند.

بوستان افروزخواستار جدی گرفتن برنامه بازاریابی درگاه پرداخت اینترنتی بانک باهدف افزایش سهم بازار بانک از تراکنشهای مربوطه وافزایش تعاملات با مشتریان هدف شد و همچنین برمستقر نمودن پوزهای فروشگاهی به عنوان ابزار بازاریابی در محل های پرتراکنش مثل داروخانه ، سوپر مارکت و.... اشاره  و برجمع آوری هرچه سریعتر پوزهای صفر تراکنش  وکم تراکنش از طریق شرکت ناواکو تاکید کرد.

احمدی نژاد معاون مالی و فناوری مدیریت نیز با بیان اینکه لازمه بازاریابی موفق وموثر برخورد خوب ومناسب است اظهار داشت : کلیه روسای شعب و نمایندگان ناواکو باید با رفتار و برخورد مناسب حس همدلی ، یکرنگی واطمینان متقابل  را در بین مشتریان خود بوجود بیاورند وبا تعامل و صرف وقت بیشتر و یافتن مناسب ترین بازاربه نتیجه مطلوب تری برسند.

 د رادامه سدری ، کارشناس دفتر نمایندگی ناواکو دراستان ، آماری از عملکرد شرکت دربخش پایانه فروشگاهی را ارائه کرد واز جمله مسائل و مشکلات  موجود را عدم بازاریابی هدفمند شعب بیان داشت  که در جهت صرفه جویی در هزینه ها و پشتیبانی راحت تر دستگاههای پوز خواستار دقت کافی شعب دراینخصوص شد.

سدری گفت:  مدارک پذیرنده واطلاعات مشتری  که از شعبه ارسال می شود باید کامل و دقیق باشد وخواستار انسداد حسابهای متصل به دستگاه بی سیم  از طریق مدیریت در جهت وحدت رویه بین کلیه شعب شد .  

جعفری و سالاری پورروسای شعب  ولایت و غدیر نیز ضمن بیان پیشنهادات و راهکارهای لازم  خواستار برقراری ارتباط با شرکتها از جانب مدیریت و با همراهی نماینده ناواکو و روسای شعب درجهت دست یابی سریعتر به اهداف بازاریابی درگاه پرداخت اینترنتی شدند. 
Last Updated 1398/6/26