برگزاری دوره آموزشی مهارتهای ارتباطی در مدیریت هرمزگان

دوره آموزشی مهارتهای ارتباطی و اصول پذیرایی و تشریفات با همکاری موسسات آموزشی معتبر و با حضور 49 نفر از نیروی های شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات و پشتیبانی در روز جمعه 9/9/97 در محل این مدیریت برگزارشد .

در این دوره آموزشی که به  بمدت  4 ساعت و به صورت کارگاهی برگزارشد در ابتدا ،  مدرس دوره به تبیین و تشریح الگوهای رفتاری مناسب در بانک پرداخت و اصول اولیه رفتاری را آموزش و به داشتن روابط عمومی خوب و بالا و حفظ شان و احترام مشتری در برقراری ارتباط تاکید وآن  را موثر و مهم دانست .

داشتن علاقه به کار و انگیزه و نیز رعایت نظم و انضباط از دیگر مواردی بود که در این دوره به فراگیران آموزش داده شد و همچنین

نحوه پوشش و آراستگی ظاهری و نحوه پذیرائی با جزئیات نیز به فراگیران دوره ارائه گردید.

درپایان این دوره نیز  فراگیران در موقعیت پذیرائی به صورت عملی قرار گرفته و مورد سنجش و ارزیابی مدرس دوره قرار گرفتند و ایرادات و اشکالات آنان  بررسی و اصلاح گردید .

هدف از برگزاری این دوره ایجاد تغییرات لازمه در شیوه عملکرد پرسنل شرکتی و ارتقا ء مهارت های حرفه ای  و نحوه صحیح آداب و اصول پذیرایی بود.

Last Updated 1397/10/11